Általános szerződési feltételek
Meghatározások
A jelen általános szerződési feltételek a ROBOWE, s.r.o. (958 43 Nedanovce 301, Szlovák Köztársaság, azonosítószám: 47441232, bejegyezve a Trencséni Kerületi Bíróság cégjegyzékében, nyilvántartási szám: 29338/R, alaptőke: 5000 €, befizetett alaptőke: 5000 €; továbbiakban "eladó") és a vevő (továbbiakban "vevő") jogait és kötelezettségeit szabályozzák a www.robowe.hu webáruházon keresztül történő áruvásárlás során. Ezek az általános szerződési feltételek elválaszthatatlan részét képezik a vevő és az eladó között létrejött adásvételi szerződésnek (továbbiakban "adásvételi szerződés").
"Vevő": az a személy, aki a www.robowe.hu webáruházon keresztül árut rendel.
"Megrendelés": egy elektronikus űrlap kitöltése, amely tartalmazza a vevő adatait, a megrendelt áruk listáját, a szállítási és fizetési módot, valamint a vevő által az árukért fizetendő teljes összeget.
"Áruk": a www.robowe.hu weboldalon megjelenített összes termék.
Megrendelés és szerződéskötés
A megrendelés érvényességének feltétele, hogy a rendszer által a regisztráció vagy a megrendelés végrehajtása során kért valamennyi adatot és részletet a valóságnak megfelelően és hiánytalanul kitöltse.A www.robowe.hu webáruházon keresztül leadott összes megrendelés adásvételi szerződéstervezetnek minősül, és mindkét érintett fél számára kötelező érvényűnek minősül. A vevő a megrendelés elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta és az azokban leírtakkal maradéktalanul egyetért.
Szállítási feltételek
Az Eladó vállalja:
- hogy a megrendelt áru típusát és mennyiségét a Vevőnek a megrendelés feladásának napján érvényes vételáron és fizetési feltételek mellett szállítja
- hogy az árut megfelelően csomagolva szállítja a Vevőnek annak érdekében, hogy megelőzze a szállítás során bekövetkező sérüléseket
Az Eladó nem vállal felelősséget az alábbiakért:
- A posta, a fuvarozó vagy a szállítmányozó által okozott késedelmes kézbesítésért
- Az áru késedelmes kézbesítéséért, amelyet a címzett által megadott helytelen cím okoz.
- A posta vagy a szállítmányozó cég által a csomagban okozott károkért.
- A csomag esetleges nem kézbesítése, ha azt a gyártó (szállító) okozza bármilyen korlátozás, a forgalmazási jogok megszűnése, vagy más előre nem látható akadály miatt.
A vásárló köteles:
- hogy megfelelő módon átveszi a megrendelt árut, ellenőrzi a csomagolás sértetlenségét
- hogy az áru árát teljes egészében és a megrendelés feladásának napján érvényes fizetési feltételek szerint fizeti ki, akár előzetes banki átutalással, akár a szállítás napján utánvéttel történő fizetéssel.
Abban az esetben, ha a Vevő nem veszi át az árut (a megrendelés alapján), az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy kártérítést követeljen. Abban az esetben, ha a vevő az első szállításkor nem veszi át az árut, és az áru újbóli kiszállítását kéri, a vevő köteles mind az első, mind az újbóli kiszállítás költségeit viselni.
Átvételi feltételek
Kérjük, a küldeményt a futártól történő átvételkor ellenőrizze, hogy az áru nem sérült-e meg. Ha lehetséges, nyissa ki a csomagot a futár előtt. Ha az áru sérült, fontos, hogy a helyszínen szállítási kárbejelentést tegyen a futárnál.
Ha az átvételkor nem lehetséges a csomag kibontása, kérjük, ezt a kézbesítést követően a lehető leghamarabb végezze el.
Az áru sérülése esetén azonnal lépjen kapcsolatba velünk.
A szállítási határidők
A megrendelt áruk kiszállítása a lehető leghamarabb történik a termékek elérhetősége szerint. A megrendeléseket általában 7 napon belül feldolgozzuk és elküldjük. A futár a feladástól számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a csomagot (a futár csak munkanapokon kézbesíti a csomagot). Ha egy adott terméknél eltérő szállítási határidő van megadva, vagy nem tudjuk betartani ezeket a határidőket, tájékoztatni fogjuk Önt a szállítási dátumról.
Termékek árai
Az online áruházunkban feltüntetett árak 27%-os ÁFÁ-t tartalmaznak, és az áruk megrendelésének időpontjában érvényesek.
Az internetes oldalon feltüntetett árak véglegesek. A termékek ára nem tartalmazza a postaköltséget; csomagolási díjat nem számítunk fel.
Az eladást igazoló bizonylat minden szállítmányhoz mellékelt számla, amely egyben szállítólevélként és jótállási jegyként is szolgál.
Webáruházunkban Magyarországra történő kiszállítás esetén az áruk és a postaköltségek kifizetése a következőképpen történik:
- futár, előre utalásos fizetés: a megrendelő a megrendelést követően a teljes összeget banki átutalással fizeti ki az SK61 8330 0000 0029 0295 8444 számlaszámra, változó szimbólum: rendelési szám. Az árut a számlára történő fizetés beérkezését követően azonnal elküldjük. A szállítási költség minden egyes külön megrendelés esetén 2000 Ft
- futár, utánvétes fizetés: az ügyfél az árut a futártól való átvételkor fizeti ki. A szállítási költség minden egyes megrendelés esetén 2000 Ft
Megrendelés törlése
A vásárló jogosult törölni a megrendelést indoklás nélkül az elküldést követő 2 órán belül. (A 2 órás időszak után a szolgáltató megkezdi a megrendelés feldolgozását.) A megrendelés törlését kérjük, küldje el nekünk e-mailben az info@robowe.hu címre, és azonnal küldünk Önnek egy visszaigazolást a törlés sikerességéről.
Áru visszaküldése
A 102/2014. sz. törvény 7. §-a szerint webáruházunkban vásárolt árut indoklás nélkül, legkésőbb a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. Az áruk visszaküldésének lehetősége kizárólag a fogyasztókra vonatkozik, azaz azokra a természetes személyekre, akik az árut nem üzleti tevékenységük során használják.
Az árut az alábbi postacímre kell visszaküldeni:
Postacím:
www.robowe.hu
ROBOWE, s.r.o
Duklianska 19
085 01 Bardejov
Szlovákia
Az árut az eredeti csomagolásában, hiánytalanul, használatlanul és sértetlenül kell visszaküldeni. Az áru csomagolásának nem szabad sérültnek lennie, és az árun nem lehetnek használatra utaló jelek. Az árunak minden árcédulának és címkének az eredeti helyén kell lennie, és ezeket nem szabad eltávolítani. A vevőnek az árut biztosított borítékban vagy csomagban kell visszaküldenie, mellékelve az eredeti vásárlási bizonylatot. A vevő viseli az áru szállítása során bekövetkező károk kockázatát mindaddig, amíg az eladó át nem veszi az árut. Az áru visszaküldésének szállítási költségeit a vevő állja. Utánvéttel visszaküldött árut nem fogadunk el. Az áru árát a visszaküldött áru átvétele és ellenőrzése után legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a vevőnek postai úton vagy banki átutalással.
Alternatív vitarendezés (AVR)
A fogyasztónak joga van orvoslást kérni az eladótól (e-mailben az info@robowe.hu címre), ha elégedetlen azzal, ahogyan az eladó a panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. Ha az eladó nemleges választ ad erre a kérelemre, vagy a kérelem elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslatot benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezethez (a továbbiakban: AVR szervezet) a 391/2015. sz. törvény alapján. Az AVR-szervezetek a 391/2015. sz. törvény 3. §-a szerinti hatóságok és felhatalmazott jogi személyek. A fogyasztó a javaslatot a 391/2015. sz. törvény 12. §-a szerint meghatározott módon nyújthatja be.
A fogyasztó panaszt nyújthat be az alternatív vitarendezési platformon (RSO) keresztül, amely online elérhető itt: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Az alternatív vitarendezést csak fogyasztó – olyan természetes személy, aki fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai tevékenysége keretében jár el – veheti igénybe. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti, fogyasztói szerződésből eredő vagy azzal kapcsolatos jogvitára vonatkozik. Az alternatív vitarendezés csak a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem alkalmazható azokra a vitákra, amelyek értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az alternatív vitarendezési szervezet az alternatív vitarendezés kezdeményezéséért a fogyasztótól legfeljebb 5 EUR (HÉA-t is tartalmazó) díj megfizetését kérheti.
Jótállási feltételek és jótállási időszak
Az árukra 24 hónapos jótállás vonatkozik, amely az áru vevőnek történő átadásának napjától kezdődik. A hibás áruk és a hibás árukból eredő reklamációkat a jótállási időszak lejárta előtt kell bejelenteni. A jótállási idő lejártával a reklamációs jog megszűnik. Az áruval együtt átadott számla egyben jótállási jegyként is szolgál.
Személyes adatok védelme
A személyes adatok védelméről szóló 428/2002. sz. törvény értelmében a www.robowe.sk webáruház üzemeltetője vállalja, hogy a vevő által a megrendelőlapon megadott személyes adatokat semmilyen módon nem adja át harmadik félnek az adatok tulajdonosának hozzájárulása nélkül, és azokat nem használja fel olyan kereskedelmi ajánlatokhoz, amelyek nem kapcsolódnak a webáruház népszerűsítéséhez. Ugyanakkor vállalja, hogy a vásárló kérésére bármikor törli a személyes adatokat az adatbázisából.
Az ügyfélvédelmi rendelkezések csak magánszemélyekre vonatkoznak.